CrimsonGirl

kis életem :) :)

Friss topikok

Linkblog

Balcsi

2007.08.07. 13:19 | CrimsonGirl | Szólj hozzá!

öhm.. csordultig tele. mindennel. elmentem megkeresni önmagam. ehelyett talán valahol a balcsi fenekén hagytam. elmerült a habokban...
néha... csak ültem kint a parton. bámultam a leggyönyörűbb tengert. volt nyugodt, szép, tiszta,olyan haragos, hogy legszívesebben kivetett volna, ha belemerészkedem,csillogó-fényű, feszített víztükrű, hideg, meleg... egyszóval: ezerarcú...
ültem a parton. a hullámok a sziklához csapódtak. ezernyi meg ezernyirészre hullottak szét. s újból eggyé forrtak. hihetetlen. újból egy vízzé vált. én is hullám akarok lenni.
gondoltam. sokat. rá. Rá. homály. a sötétben félünk, de reménykedünk is. nincs mire félnem. nincs miért reménykedtem. néha éreztem. őt. hogy ott van valahol a közelemben. és ott is volt. néha meg nagyon messze volt. hiányzik. nagyon.
csak vártam, vártam hogy elteljen ez a pár nap. ennél borzalmasabb kevés dolog van. mikor várod, hogy teljen a perc. tudod, hogy mennyi értékes pillanatot veszítesz el, de neked csak várnod kell, hogy elteljen ez az üres érzés. várod, hogy teljen a másodperc, ami percekké, órákká, napokká, s végül hetekké tömörül.... csordultig tele. mindennel. elmentem megkeresni önmagam. ehelyett talán valahol a balcsi fenekén hagytam. elmerült a habokban...
néha... csak ültem kint a parton. bámultam a leggyönyörűbb tengert. volt nyugodt, szép, tiszta,olyan haragos, hogy legszívesebben kivetett volna, ha belemerészkedem,csillogó-fényű, feszített víztükrű, hideg, meleg... egyszóval: ezerarcú...
ültem a parton. a hullámok a sziklához csapódtak. ezernyi meg ezernyirészre hullottak szét. s újból eggyé forrtak. hihetetlen. újból egy vízzé vált. én is hullám akarok lenni.
gondoltam. sokat. rá. Rá. homály. a sötétben félünk, de reménykedünk is. nincs mire félnem. nincs miért reménykedtem. néha éreztem. őt. hogy ott van valahol a közelemben. és ott is volt. néha meg nagyon messze volt. hiányzik. nagyon.
csak vártam, vártam hogy elteljen ez a pár nap. ennél borzalmasabb kevés dolog van. mikor várod, hogy teljen a perc. tudod, hogy mennyi értékes pillanatot veszítesz el, de neked csak várnod kell, hogy elteljen ez az üres érzés. várod, hogy teljen a másodperc, ami percekké, órákká, napokká, s végül hetekké tömörül... annyit írnék, de annyit. túl sok. túl sok.

A bejegyzés trackback címe:

https://crimsongirl.blog.hu/api/trackback/id/tr48134399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása