CrimsonGirl

kis életem :) :)

Friss topikok

Linkblog

Mindennapok

2007.07.26. 16:22 | CrimsonGirl | Szólj hozzá!

Tudtam én, hogy baj lesz. Ugyanis elmentem, hogy veszek Anyunak névnapi ajándékot holnapra (mellékesen megjegyezném, hogy én is az ő névnapján szoktam tartani a névnapom, és ez meglehetősen vegyes érzésekkel tölt el több okból is. Egyrészt valami olyat fogok kapni, amit nagyon szeretnék, másrészt előre tudom, hogy kik NEM fognak megköszönteni, mert elfelejtik). Húsz perc turkálás után megtaláltam azt az egyetlen szempillaspirált, ami barna és ráadásul vízálló is. Közben alig feltűnően cirkuláltak körülöttem a különböző életkorú férfiak, tekintettel a feszes farmeromra és abban fellelhető fenekemre. És akkor történt az a hiba, amit gyakran el szoktam követni. Elindultam a DVD állványok felé. Ma épp arról akartam rinyálni egy sort, hogy a Közelebb című filmet sehol nem lehet kapni, erre tessék. Ott csücsült szemben velem az egyik polcon. Ezen kívül megvettem még a Tokyo Drift-et (ó igen) és A Falu-t (mert gyűjtöm a Shyamalan filmeket). Tulajdonképp maga a filmvásárlás még nem elítélendő cselekmény, csak úgy nehéz pénzt spórolni, ha folyton elköltöm.
Ezen kívül egyébként nem sok említésre méltó dolog történik. Fodrásznőm meggyőzött, hogy csak járjak nyugodtan pinatakaróban, ő is abban járt amíg fiatal volt. Úgyhogy annyi gyerekek, hakellhanem szoknyázni fogok. Egyébként rajzolok minden nap, élem a kis életem. Míra anyukája még nem keresett, hogy ezen a héten kellenék, és ezt valahogy most nem bánom. Nincs kedvem visszarázódni a mindennapokba. És vannak dolgok, amik teljesen elvesztették a jelentőségüket. És ez nem baj. De Zsankára nagyon oda kell figyelni, mert igazi kis bajkeverő. És akkor nagyon finom voltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://crimsongirl.blog.hu/api/trackback/id/tr56125884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása