CrimsonGirl

kis életem :) :)

Friss topikok

Linkblog

Jelek

2007.07.31. 11:15 | CrimsonGirl | Szólj hozzá!

Ma valhogy olyan dolgok jutottak eszembe, amikről álmomban sem gondoltam volna, hogy esetleg a másságom előszele is lehetett anno...sőt, ha nem is tudatosan, de Anyumnka is köze vagy szerepe volt és van benne... még kisiskolás koromban...farsangon voltam féligfiú és félig lánynak öltözve...aztán még nagyobb kromban is, meg mindenféle előadáskor fiús szerepeket kaptam...wááááhááá...sosem játszottam kislányos játékokat, a fiúkkal lógtam és néha nem értettem, hogy miért is hagynak ki valamiből...hmm...régebben nem is öltöztem nőcisen...úúúh, volt egy korszakom, amikor tökre fiús holmikban jártam...aztán történt valami , ami miatt rájöttem és megleltem a bennem rejlő nőcit...hmm...ma nézegettem cucus reget az iwiw-en és tök fura volt számomra, hogy mennyi nő van aki annyira pasis...és, hogy a legtöbb leszbi mennyire fiús...de nekem meg éppen azért tetszenek meg a nők, mert annyira nők! és igazából magamban is szeretem, amikor dögösbögyös vagyok és tudok lenni...persze van amikor lazulok, de úgy gondolom megmaradok akkor is nőnek...hmm...érdekes dolgok ezek és szinte az egséz életem ebből a kettőségből áll...mindentéren...

A bejegyzés trackback címe:

https://crimsongirl.blog.hu/api/trackback/id/tr80128885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása